اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۷۲۹۲۳

رقابت انصاری و قربانی برای ماندن در استقلال

رقابت انصاری و قربانی برای ماندن در استقلال
استقلال باید یک نفر از بین جابر انصاری و علی قربانی را برای فصل آینده حفظ کند.
۱۰:۰۰ - ۱۷ تير ۱۳۹۷
وانانیوز|

 استقلال باید یک نفر از بین جابر انصاری و علی قربانی را برای فصل آینده حفظ کند. بویان نایدیف هم با توجه به اینکه با استقلال قرارداد دارد می‌تواند یکی از گزینه‌ها باشد اما مشکل این هافبک مقدونیه‌ای این است که به لحاظ فنی و آمادگی مورد تایید کادر فنی و مدیریت باشگاه نیست. از این مهم‌تر قرارداد او به دلار است و در این شرایط حفظ بازیکنی با کیفیت بویان درحالی که هر دلار حدود 8 هزار تومان برای باشگاه آب می‌خورد عقلانی و منطقی نیست.
 البته این روزها در باشگاه استقلال اتفاقات عجیب و غریب زیادی می‌افتد و یکی از آن اتفاقات شرکت کردن جابر انصاری سر تمرین استقلال است. جابر در فهرست خروجی استقلال قرار گرفت اما به دلیل اینکه یک سال دیگر قرارداد دارد، این روزها در تمرین استقلال شرکت می‌کند تا باشگاه حق و حقوق او را به طور کامل پرداخت کند. این در حالی است که شفر اصلا اعتقادی به جابر ندارد و از باشگاه استقلال خواسته که علی قربانی را حفظ کند. در این میان معلوم نیست که کدام یک از این بازیکنان، استقلال را ترک کند.
این روزها حال و هوای استقلال اصلا خوب نیست و شفر در صحبت‌های خود به مسوولان استقلال هشدار داده است که در صورت بی‌توجهی نباید توقع قهرمانی داشته باشند.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین